субота, 8. новембар 2008.




ZNAM DA BI BILO LEPO IMATI ČAROBNU SVETILJKU KOJU BI MOGLI PROTRLJATI,ALI NI SVETILJKE NISU ŠTO SU NEKAD BILE...EVO JEDNE MALA PRIČICE KOJU SAM DANAS PROČITAO...DELIM JE SA VAMA....Hodao neki tip ulicom,kad spotakne se o neku staru uljnu lampu.Pomisli kako mora da je vredna,pa je brzo podigne i strpa ispod kaputa

,a onda požuri put sajma antikviteta ne bi li je dobro unovčio.Dok je tako hitao,otrlja mu se lampa o košulju,a iz džepa mu se pojavi- duh.Vrlo ljutit,ispostavi se ubrzo.- E dobro,pun mi je već nos tih reci triželje priča,a budući da si me još i ukrao,dajem ti samo jednu i gotovo!Isprva iznenađen,čovjek se brzo snađe:OK.Želim živeti na Havajima u velikoj kući na plaži s tri miliona dolara u glavnoj spavaćoj sobi,ali kako se bojim vožnje avionom i brodom,želim da mi odavde do tamo napraviš most.- Ma jesi li poludio?!Znaš li ti koliko bi to trajalo sa svim tim stubovima koje moram postaviti na dno oceana,pa te ogromne količine betona koje ću potrošiti za cestu.Žao mi je,to jednostavno nije moguće.- A dobro onda,reče tip sa smješkom.Omogući mi onda da razumem žene.Hoćeš li most s dvije ili s četiri vozne trake?

Нема коментара: