субота, 8. новембар 2008.



U svakom slučaju te volim 


Volim te uvijek 
i kada se budiš 
i kad na licu šminke nemaš 
i kad si ljuta 
i kad se čudiš 
i kad bez mene na ples se spremaš 
uvijek te volim hoću da znaš 
volim te ne znam 
kako da odolim 
u svakom slučaju te volim. 

Volim te kad si blijeda i sjetna 
i kada bore imaš na licu 
volim te kad si divlja 
i sretna 
i kad u ruci držiš pticu 
kad ništa nećeš da mi daš 
volim te ne znam kako da odolim 
u svakom slučaju te volim. 

Volim te uvijek 
i kada sanjaš 
kad ne pišeš mi 
kad te nema 
i kad od mene stalno se sklanjaš 
volim te kad si po sve nijema 
kada šutiš poput ribe baš 
volim te ne znam kako da odolim 
u svakom slučaju te volim. 

Volim te uvijek čak i tada 
kad ne volim te kad si sama 
kad veče pada iznad grada 
volim te kad se praviš dama 
kad ne voliš me kao sada 
u tome i jeste život naš 
u svakom slučaju te volim.

Нема коментара: